مصاحبه آرشیو خبر ها
ایده آل ترین گزینه مربیگری برای یوونتوس

ایده آل ترین گزینه مربیگری برای یوونتوس

نه گواردیولا، نه كونته، نه گاسپرینی و نه هیچ كدام از گزینه‌های دیگر بیشتر از «حمل و نقل کننده آب! » (لقبی كه اریك كانتونا هم‌تیمی نامدار او در باشگاه مارسی و تیم ملی فرانسه به خاطر توپ‌رسانی و بازیسازی كم‌نظیر او در طول بازی به او داده است) شایسته سرمربیگری دیدیه دشان در یوونتوس نیست. این تمام آن چیزی است كه جوزه‌په تَسی در بخشی از جدیدترین یادداشت خود در روزنامه Corriere della Sera عنوان كرده است. تسی با اشاره به گزینه‌های مطرح شده توسط رسانه‌ها برای تصدی سرمربیگری بانوی‌پیر، هافبك‌دفاعی فرانسوی یوونتوس در دهه 90 میلادی را ایده‌آل‌ترین گزینه برای این مهم می‌‌داند.

 

 

همه گزینه‌های رسانه‌ها برای جانشینی مكس الگری چهره‌هایی سرشناس در فوتبال اروپا هستند اما بی‌تردید دیدیه دشان را ایده‌آل‌ترین گزینه برای نشستن روی نیمكت مربیگری یووه می‌دانم. مردی كه عضوی از خانواده یوونتوس است و در قامت یك بازیكن با این باشگاه و تیم ملی كشورش بالاترین افتخارات ممكن را كسب كرده و در كسوت مربی نیز وفادارانه بیانكونری را در وحشتناك‌ترین شرایط ممكن و در عین داشتن امتیازات منفی قهرمان سری B كرد و همراه با تیم ملی فرانسه نیز قهرمان جام‌جهانی شد. شخصیت كاریزماتیك، تعصب به یووه، دانش فنی قابل اتكا و نزدیك بودن شیوه تاكتیكی او با فلسفه فوتبالی یوونتوس باعث می‌شود تا او بهترین كاندید برای احیای یوونتوسی باشد كه در دل آرزوهای بزرگ دارد.

 

گفتنی است دشان 51 ساله تا تابستان سال 2020 با تیم ملی فرانسه قرارداد دارد و باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال این كشور حاضر می‌شوند تا او زودتر از موعد مقرر از هدایت خروس‌ها كناره‌گیری كند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: